BLACK NOVEMBER

Podmínky prodeje a dodání | Apuls.cz

Apuls.cz
Mail: info@apuls.cz

 

Zpracování

Všechny produkty objednané na Apuls.cz jsou odesílány z:

Apuls ApS
Anker Andersens Vej 8
7160 Tørring
Dánsko
CVR č. DK39202441

 

Způsob platby

Na Apuls.cz můžete platit několika různými způsoby. Přečtěte si o tom více na naší stránce Způsob platby.

Pokud ztratíte účtenku, můžete nás kdykoli kontaktovat, a my vám zašleme novou. Pokud máte dotazy týkající se faktury, platby atd., můžete nás kdykoli kontaktovat e-mailem.

Pokud platíte platební kartou, jste vždy chráněni před zneužitím. Jakmile obdržíte souhrn plateb, máte možnost platbu odmítnout. V případě zneužití vaší karty v internetovém obchodě, který ve svém platebním systému používá protokol SSL (Secure Socket Layer), stejně jako my, neplatíte žádnou spoluúčast. To znamená, jste chráněni více než ve fyzickém světě, kde máte spoluúčast 1.200 DKK v případě zneužití vaší karty Dankort pomocí použití PIN kódu. Data, která posíláte v souvislosti s nákupy placenými platebními kartami, jsou šifrována (SSL), což znamená, že je může číst pouze PBS. Společnost Apuls ApS, ani žádná jiná strana nemá možnost tyto údaje číst.

Tento obchod přijímá objednávky z República Checa. Pokud si chcete objednat zboží s doručením do jiné země, neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis na adrese info@apuls.cz.

Po dokončení platby v internetovém obchodě, se vytvoří rezervace platby. Skutečná platba bude stržena až poté, co odešleme první položku vaší objednávky. To znamená, že současně bude stržena i platba za zboží s delší dodací lhůtou. Pokud si nepřejete, aby se to stalo, můžete si objednat zboží, které je skladem a připraveno k okamžitému dodání, a poté teprve zboží s delší dodací lhůtou.

Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH.

 

Chyba ceny

Pokud je cena zjevně nesprávná a lze se důvodně domnívat, že jste toho měli všimnout, nejsme povinni dodat tento produkt za tuto chybnou cenu. Dodací lhůty uvedené na produktech jsou orientační a na základě našeho posouzení nejpřesnější. Uvedená dodací lhůta však není zárukou. Zobrazený počet dnů je uveden v pracovních dnech.

 

Dodání a přeprava

Dodací lhůta se může lišit v závislosti na tom, zda je položka na skladě. Očekávaná doba dodání je uvedena v souvislosti s daným produktem a v nákupním košíku.

Jakmile bude vaše objednávka odeslána, bude vám automaticky zaslán e-mail.

Společnost Apuls ApS neodpovídá za škody způsobené uvedením nesprávné adresy při objednávce, v důsledku čehož dojde ke ztrátě nebo jiného poškození zásilky.

Je odpovědností zákazníka zajistit správnost dodací adresy a jména. Pokud tyto informace nejsou správné a dojde ke ztrátě zásilky během přepravy, zákazník zboží uhradí, jelikož došlo k poskytnutí nesprávných informací ze strany zákazníka.

Tento obchod přijímá objednávky z República Checa. Pokud si chcete objednat zboží s doručením do jiné země, neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis na adrese info@apuls.cz.

Zařízení dodávané spediční společností je obecně dodáváno ke kraji vašeho pozemku. Můžeme zajistit doručení až k vašim dveřím – tato služba je však zpoplatněná. Informace o přesné částce můžete ještě před doručením získat tak, že kontaktujete náš zákaznický servis.

 

Právo na zrušení

Jako spotřebitel máte 365 dní na zrušení vašeho nákupu u nás. (To neplatí pro poškozené obaly).

Lhůta pro zrušení vyprší po 365 dnech ode dne, kdy jste položku obdrželi. Pokud jste si objednali několik různých položek v rámci jedné objednávky, které jsou však dodávány jednotlivě, běží termín pro každou položku od data, kdy jste obdrželi konkrétní položku.

V případě dohody o pravidelné dodávce zboží po určité období vyprší lhůta pro odstoupení 365 dní po dni, kdy obdržíte první položku.

To znamená, že máte 365 dní od přijetí, abyste nám dali vědět, že svůj nákup zrušíte, je-li položka zcela nepoužitá. Je nutné zaslat e-mail na adresu info @apuls.cz.

Nákup není možné zrušit odmítnutím převzetí zboží, aniž byste nás zároveň informovali.

 

Zrušení částí nákupu

Pokud jste u nás zakoupili několik položek, máte možnost zaslat jednu nebo více položek zpět, i když byly zakoupeny v rámci jedné objednávky. Jen dejte vědět našemu zákaznickému centru.

 

Vrácení

Vrácení položky je u Apuls vždy zdarma a zboží můžete vrátit dokonce až po 365 dní. Chceme, aby všichni naši zákazníci s námi měli dobrou zkušenost.

Jediné, co musíte udělat, je napsat e-mail na info@apuls.cz, a tam informujte, že chcete využít bezplatné vrácení. Pak vám náš zákaznický servis pomůže, aby to bylo co nejjednodušší.

Pamatujte, že zboží musíte vrátit ve stejném stavu, v jakém jste jej obdrželi. To také znamená, že obal musí být neporušený a předmět musí být nepoužitý.

 

Stav zboží při vrácení

Odpovídáte pouze za jakékoli zhoršení hodnoty produktu, které je způsobeno používáním jiným způsobem, než je nezbytné k určení povahy produktu, jeho vlastností a způsobu jeho fungování. Jinými slovy, můžete položku vyzkoušet stejným způsobem, jako kdybyste ji vyzkoušeli v kamenném obchodě, ale nesmíte ji skutečně používat.

Pokud byla položka vyzkoušena nad rámec výše popsaného, považujeme ji za použitou, což znamená, že při zrušení nákupu obdržíte pouze část nebo žádnou částku z nákupu, v závislosti na prodejní hodnotě položky. Toto hodnocení je založeno na stavu položky, počtu dní, kdy byla používána, tržní ceně zkušebních modelů, stavu obalu atd. Námi určená cena obvykle činí 50-65 % kupní ceny.

Doporučujeme, abyste zaslali zboží zpět v původním obalu.

Pokud původní obal chybí, může to vést ke snížení hodnoty položky, jelikož jej lze považovat za použitý.

 

Vrácení kupní částky

Pokud svůj nákup zrušíte, dostanete své peníze zpět. Pokud je položka znehodnocena, odečteme tu část ceny, za kterou jste odpovědní.

Peníze vracíme pomocí stejné platební metody, kterou jste použili při nákupu.

Můžeme zadržet platbu, dokud položku neobdržíme.

Položky se zasílají na následující adresu:

Apuls ApS
Anker Andersens Vej 8
7160 Tørring
Dánsko

Nezapomeňte jasně uvést, k jakému číslu objednávky zaslaná položka patří.

 

Prodloužené právo na vrácení

V doméně Apuls.cz jsme zavedli 365denní právo na vrácení. To znamená, že můžete vyměnit nebo zrušit nákup své položky 365 dní po jejím obdržení.

V případě zrušení platí následující pravidla

  • Produkt musí být ve stejném stavu, v jakém jste jej obdrželi. To znamená, že produkt nesmí být použitý.

  • Obal produktu musí být neporušený.

  • Nepřijímáme zásilky bez dodejky nebo balíčky zasílané poštou s dobírkou.

 

Právo právnických osob na zrušení

Právnické osoby nemají právo na zrušení nákupu.

 

Reklamace

Podle dánského zákona o prodeji zboží se na veškeré zboží vztahuje právo na reklamaci po dobu 24 měsíců. Právo na reklamaci znamená, že jako soukromý spotřebitel můžete reklamovat chyby a vady produktu, ke kterým došlo do 24 měsíců od nákupu. Je však nezbytným předpokladem, aby tyto nedostatky nevznikly v důsledku nesprávného použití výrobku nebo jiného škodlivého chování. Reklamace musí být podány v přiměřené době po zjištění vady. Pokud reklamaci podáte do 2 měsíců, bude reklamace vždy považována za včasně podanou.

V závislosti na konkrétní situaci máte možnost buď nechat položku opravit, vyměnit, nechat si vrátit peníze, nebo snížit cenu.

V případě reklamace kontaktujte náš zákaznický servis a zašlete e-mailem podrobný popis chyby. Jakmile obdržíme tento popis, vygenerujeme nákladní list, který vám zašleme elektronicky. Poté uhradíme náklady na dopravu zboží.

Produkt musí být vždy vrácen řádně zabalen, aby nehrozilo další poškození zboží. Pokud nebude produkt vrácen řádně, právo na reklamaci může zaniknout.

V případě nákupů právnickými osobami, kdy je produkt používán ve společnosti nebo k jiným účelům společnosti, nemá tato osoba právo na reklamaci. Rádi bychom se však pokusili problém odstranit, proto nás prosím kontaktujte.

V případě opakované reklamace, kterou jsme se již dříve pokusili dvakrát opravit, má společnost Apuls právo zrušit transakci při třetím výskytu chyby.
Pokud se usoudí, že za vadu je odpovědný spotřebitel, odpovídá spotřebitel za náklady na opravu a za vrácení zboží.

Nepřijímáme zásilky bez dodejky nebo balíčky zasílané poštou s dobírkou.

 

Zásady ochrany osobních údajů

Přečtěte si více o našich zásadách týkajících se osobních údajů na naší určené stránce, která tuto oblast podrobněji popisuje.

 

Chyby

Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku, pokud došlo k chybě na naší straně, v souvislosti s cenami, specifikacemi položky, chybám ohledně dostupnosti skladem a podobně.

cz